Części zamienne w praktyce działów technicznych
warsztaty managerskie
Zgłoś uczestnictwo

Data i miejsce

3-4 grudnia 2014

Łódź


Marek Kasperek - specjalista w zakresie systemów logistycznych, zakupów oraz organizacji zespołów projektowych

 

Pracownik Katedry Logistyki Ekonomicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierownik studiów i wykładowca na studiach podyplomowych Zarządzanie projektem Europejskim oraz Zarządzanie Projektem realizowanych w ramach Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki.

Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w ramach programu TEMPUS. Autor wielu praktycznych opracowań z zakresu logistyki, redukcji kosztów oraz zarządzania projektem. Współpracownik GARR, MŚP, PTE oraz licznych firm szkoleniowych i konsultingowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus (1995-1998). Od 2000 Ekspert w Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Podlaskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, SMGKRC, PARP. Kierownik projektów związanych z reorganizacją łańcucha dostaw, z zarządzaniem zapasami, z reorganizacją zakupów i dystrybucji. Autor licznych opinii o innowacyjności. Kierownik projektu i ekspert w pracach związanych z wdrożeniem zarządzania projektem w przedsiębiorstwach.

Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe dla praktyków gospodarczych i przedstawicieli jednostek samorządowych organizowane m.in. przez MŚP, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne i inne w zakresie: Logistyki, Zakupów, Zarządzania projektem, Lean Management, Gospodarki materiałowej i redukcji zapasów. Autor ponad 100 publikacji 8 książek i współautor 3 poradników. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdro­żenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych.

 

 

Dariusz Weber - konsultant BalticBerg Consulting

Zarządzał spółkami z branży produkcyjnej i usługowej, piastując stanowiska takie jak: Członek Zarządu – Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu.  Reorganizował struktury oraz doskonalił procesy w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, m.in. w zakupach, logistyce, utrzymaniu ruchu, produkcji, kontroli jakości. Posiada wiedzę z zakresu takich metodologii, jak: Lean Manufacturing, Six Sigma, TQM. Zbudował nowoczesną strukturę przedsiębiorstwa świadczącego usługi w zakresie utrzymania ruchu i obsługi technicznej. Wdrażał procedury efektywnego utrzymania ruchu przy wykorzystaniu różnych metodologii i strategii, między innymi: RCM (Reliability Centered Maintenance), CBM (Condition Based Maintenance), TPM (Total Productive Maintenance). Posiada doświadczenie w wykorzystywaniu wielu narzędzi, m.in. FMEA, FMECA, 5S, Autonomus Maintenance, KAN BAN, Kaizen. Wdrażał wskaźniki mierzenia efektywności utrzymania ruchu. Kompetencje w zakresie zarządzania technicznego potwierdził uzyskaniem certyfikatu EMMP (European Maintenance Management Professional).

Koordynował wiele projektów i usług o charakterze technicznym realizowanych m.in. w Polsce, Niemczech, Francji. Ekspert w dziedzinie procesów zakupowych, gospodarki materiałowej i logistyki magazynowej. Przyjmował funkcje użytkownika kluczowego w zakresie modułu MM (Materials Management) podczas wdrażania w przedsiębiorstwie produkcyjnym systemu klasy ERP – oprogramowania SAP. Posiada doświadczenie w realizacji rozmaitych projektów logistycznych, związanych m.in. z reorganizacją systemu transportu wewnętrznego w zakładach produkcyjnych, organizacją dostaw surowców dla zakładów w ramach grupy kapitałowej na terenie Polski i Niemiec.


Organizacja